Saturday 3 September 2011

no title to describe



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sesiapa sahaja.
entah angin apa yang buat tanganku kembali menari setelah beberapa hari dibiarkan lagu hanya diatas kertas.
tentang keputusan dahulu
inilah padahnya apabila aku turutkan hati. sekiranya aku menyedari hal ini terlalu besar untuk hanya ku pertaruhkan hati dan perasaan. jalannya panjang dan hati sahaja tidak mencukupi. betapa aku menafikan kehendak kebencian ku sendiri. sekarang aku yang susah. bila hati sudah tawar dan hampir kepada menyesal.aku pun tak tau solusi apa harus aku mainkan buat keadaan seperti ini. hendak ditinggalkan sayang namun untuk diteruskan,,,entahlah

ummi cakap,
its not you. i think that is for the betterment of myself. but i just cant take it anymore. its not me. i cant do it.maybe him/her can,,,but im not..

aku makin percaya dengan takdir dan perjalanan yang Allah suratkan buat setiap deru dalam nafasku. pernah berapa kali aku mempersoalkan lirikan takdir buat diri dan menyangka yang tidak-tidak. namun harini aku sedar kesesuaian itu buat aku yang ini. sama sekali bukan apa yang aku mahu. perjalanannya perit. ya, ini pilihanku..dan akulah yang menanngungnya

buat kamu,
percayalah dalam apa pun yang dia putuskan buatmu. itu;ah yang terbaik. mungkin bukan hari ini tapi saat depan siapa yang tahu. semunya masih dalam lipatan selimut hadapan namun terlalu jelas dan ketara buat MAHA PENCIPTA

Allah,
letihku berjalan. kurniakan aku sandaran tempat melepaskan letih dan solusi buat 1000 jawapan




No comments:

Post a Comment