Saturday 25 February 2012

stalk-ing

tajuk pown macam cliche sangat. ok anak2 sekalian untuk pengetahuan anda stalk ini maksudnye menggeledah profile laman sosial seseorang. twitter/facebook/frienster/myspace (eyh...ade lagi ke?)

bukanlah in term of 'geledah' betul. bukak and browse. kalau nak tahu , sejujurnya, saya punya habbit seperti itu dulu lah. sekarang pown boleh tahanlah active but not as much as dulu. bile 'dulu' dan 'sekarang' tu?syhhhh..

but semakin lama, saya semakin perasan. perbuatan ni semakin buat saya benci atau marah pada manusia lain. elok2 kita tengok sopan2 kat luar. dalm twitter gune bahasa kurang sodap tolingo dongar. kat luar dah pangkat alim sangat dh. then kat fb we know she/he have someone. sungguh....mungkin bagi segelintir manusia, itu hebat since we can get to know each other better. tapi bagi saya. jarang sekali kebaikkan yang terserlah melalui laman sebegitu. jadi saya pilih untuk tinggalkan that habbit. biarlah hanya pandangan baik yang mengiringi sahabat2 saya. walaupun mungkin tak betul, tapi semoga itu menjadi doa. buat kamu dan saya. sama- berjalan pada landas yang sepatutnya.
bukan saya nak kata saya baik...jauh sekali.malah berkali2. saya pown masih in the state nak buat u-turn. malah mungkin lebih jauh pusingannya berbanding kalian. jadi sikit2 lah kan

jadi apa kesimpulannya,



kerana terlalu sayang
sama seperti apa yang ku lakukan pada taylor lautner satu ketika dahulu
malah lebih lagi buat kalian sahabatku
aku tak bersedia melihat kekuranganmu
dan berfikir yang tidak-tidak
berperasangka
dan berkira-kira
biarlah mata realiti berbicara
tentangmu yang belum ku ketahui.
atau telah,,, namun belum mampu kufahami

No comments:

Post a Comment