Thursday 16 June 2011

suri..

just want to mention here. 
she's dazzling so cute...
ini yg buat aku tak sabaq nak ade baby sendiri
but ive no plan for marriage yet
unless prince william ready to revert and take me as his wife..then i'll  consider
muhahahaha

ok stop..rubish
no lah... anyone pun
sekirenye rase anda cukup tough mental and fizikal dan tahan seminnggu makan roti je
so silelah isi borang.
ummi kate die ready je kalau ade sape2 yang bminat.
hahahaha

TAK MAU!!!!!
seriously aku rase kecik sangat lagi nak cerite hal2 ni. entah kenape.
diba cakap mak die suruh die kawen before fly.
alhamdulillah umi tak mengamalkan dasar sebegitu
but if i think for a sec...mmg baguspun kawen awal2. yelah.. i'm not saying that have babbies or bla..bla.. at least kite taklah nak tergedik2,kite tau kite dh ade responsible for someone...diba cakap nanti cepat matang. and more
terpeliharalah aku rasa.mmg umur mcm ni sifat
INGIN DICINTAI DAN MENYINTAI (apsal aku uppercase kan?huh?)
dh mula timbul.daripada kita bercinta main2,then clash kan baik kawin terus. but aku consider jugak yang umoq mcm tak berape sesuai. maksud aku girls species mcm aku ni lah.
haisy banyak giler kowt tak tau. 

if someone ask me what is a marriage and my answer will be commitment.
rasenye tulah perkara yang agak penting.

but bukan senag kan nak jumpe lelaki yang serius bila kawan nak ajak kawin.lelaki mcm tu payah nak jumpe. biasenye melalui pengamatan saya yang mcm baik2, and alim2 je yang ambil seris those thing.yelah mcm aku cakap balik tadi its all about giving commitment.

so to all gurls out there
saya tahulah saya bukan lah yang selayaknye nak bagi nasihat since saya pun tak berape nak baik. tapi sama2 lah kite.sbb allah ciptakan dia untuk kite sesuai dengan perwatakan dan personaliti kite. baik kita baiklah die. alim kita alim lah die. solehah kite solehlah dia. penyanggak kite die apetah lagi. but...sekiranya kita dah brusaha but still dapat yang mcm tak match ngan kita anggaplah tu ujian allah atau sbnarnye itulah kita (dlm kita x sedar). oklah sampai situ je today. nanti kite cerite panjang2 lagi.

No comments:

Post a Comment