Tuesday 21 June 2011

markah exam


sapelah nak lambung aku cam tu..Prince William lah..

ok sesungguhnya inilah post yang paling tak best nak cerita but nothing new rather than this.belime
dh dapat bio,chem,malay and eng.setakat nie..erm..entahlah tak tau nak habaq apa
pagi2 dtg college sir dh bagi result Chem
aduhai...
perasaan menyesal bak org putus tunang ngan putera william pun mula menyelubungi.tau jelahkan aku nie punye tahap kekecewaan mmg dahsyat. 
prince william: eyh..awak, jangan suka sangat ek.kite kahwin sekejap je sementara tunggu gf saya habis belaja
jangan suka sangat
kate : baiklah saya faham

heaven....
but then something came across

"kalau kite nak belajar bersyukur kite kene tengok orang yang jauh lagi kurang dari kita.jangan lihat yang tinggi"
someone might say...this is study of course we want to look up to those better for improvement. yes i dont deny it. but the problem is now keputusan tu dh pun keluar. what can u do
Nothing. 
just kene banyak bersyukur dengan apa pun yang Allah nak bagi

(but..i'm afraid of my placement)
kenape nak takut 
sebelum lahir pun Allah dah tetapkan bahagian rezeki masing-masing. kenapa nak takutkan sesuatu yang telah ditakdirkan. just go with the flow je. usaha tak perlu pernah kenal erti berhenti.

(cakap mmg bagus...)
mestilah bagus...ini bahasa ibundaku.wakakaka..bukan tangan yang menaip ni lagi dekat dengan skrin tempat menulis ni. saya seru diri sendiri dulu

InsyaAllah,
Apa yang Dia bagi lebih dari cukup. semalam punye rezeki pun belum sempat kita syukuri.dah nak mintak yang bukan2


No comments:

Post a Comment