Tuesday 28 June 2011

apa yang aku cari?





satu persoalan yang sukar untuk aku jawab saat dan ketika ini.
lama telah aku berjalan dan baru kini ku sedari..perjalananku tanpa peta pasti
hanya meraba-raba dlam gelap dan sering terpersona dengan percikan cahaya kecil
yang tidak menjanjikan cahaya selamanya
salahkan aku?kalahkah aku? atau kerana mereka
aku...aku..aku..siapa aku?



apa yang aku cari sbnarnye dalam hidup. ok senang kata everyone nak keredhaan Allah. aku pun nak bd yang sama. tapi bila fikir2 balik..betul ke itu yang aku usahakan.let just say currently i'm facing a problem which i think him is the reason for me to stay. aku tau bende ni salah but sape boleh tidakkan fitrah
Ya Allah...
salah..salah..

kepada sahabatku,
terima kasih kerana memberiku tunjuk ajar..terima kasih mengajarkan ku erti ditinggalkan..terima kasih kerana membuatku teringatkan kesalahan lalu..terima kasih kerana menyisihkan ku
benar..terima kasih
we still the same isnt it?
y u guys did this things to. u guys focusing on those that definetly wont accept that easy and u left me who want u guys.
im learning the same thing we aim the same thing. what actually things that u guys want.
please dont do this to me
i pray that whenever i go i'll meet sahabat yang soleh. i thought it was u guys. but u neglected me
but like i say..thanks.
now i know what's lily's feeling when we did the same thing to her
im sory lilly
but at last i turn to you
will they turn to me?
dont leave me alone
please
i dont want ot mess up with him all the time
im a girl for God sake
how im suppose not to have those feeling
but you guys left me.........
  

anyway..to him..thank for your positive opinion yesterday

No comments:

Post a Comment