Thursday 23 June 2011

musim ini

musim ini..kerja part time aku pun bermula. part time ke?
bukanlah thats what a friend should be
musim ni paling kau tak suke sekali...bagi yang agak berjaya best kowt musim ni
aku yang winter sejak dulu masih lagi kesejukan kat sini and dh mcm nak beku
banyak kali aku rase mcm nak lari and air mata ni tak yah cakap lah berape kali hdh bayar tol nak keluar
 tapi...

bile aku tengok kawan2 yang lain..aku gagahkan jugak diri.
mana boleh kita sma2 jatuh.nanti sapa nak tarik tangan diorang naik. even kaki sebelah aku dh lama patah
aku pun tak tau aku berpaut pada dahan mana..

aku sampai cakap kat diba.."diba kalini biar ana pulak jadi tak kuat."

aku pun teringin nak mengadu. teringin nak cry on someone shoulder

but to who? semua pun ada masalah.
mungkin ini yang Allah nak ajar. kalau kita timbal balik.takde siape pun layakn dengar masalh kite sebelum Allah. aku pernah try but i left it. kite selalu prejudis sbb kite pikir mengadu dengan Allah tak boleh dpt jawan straight away. who said?ok i didnt have anyr=thing to prove but i do believe that he's the one that hold every and each of our heart. mana tau die gerakkan hati org tuk nasihat kite. die susun perjalann hidup
Subhanallah..

Allah,
im sory for leaving u behind. do make me strong. i really need it.i dont know to whom i should ask. aku tak pandai berpura-pura dengan MU. kau tau aku tak kuat. kau tahu aku pura2 kuat. kau tahu..
please...


No comments:

Post a Comment