Tuesday 10 May 2011

alahai genetic...

apa punye tajuk la nie..
buat anda yang membaca
saya tengah tengah study genetic.berselirat banyak istilah dalam kepala.

macam gula dalam factory Willy Wonka kan..

memandangkan teman study ku tdo kejap, so aku pun menyelak helaian blog ku ini
wahahaha..
tadi, mase tengah selongkar blog owang.. i found my senior's blog. 
super junior senior
hebat gile kowt dia...
arab dia berhabuk bak kate ustazah dulu..
tak sangka rupanya dia dua kali jadi senior aku
(hehehe..2 kolej berbeza)
tapi bile tengok result sem 1 dia mcm aku jugak. pastiu klaka gile 
dia kate result die start jadi G.P.
aduh....
manusia yang hebat mcm dia pun jd mcm tu. aku ni mcm mana lah pulak. yele kite nie manelah nak hebat sangat
(huk..huk..hukk..merendah diri kowt..)

insyaAllah, He knows what are the sacrifices that i've undergone and HE knows how much SINS that i've done. HE knows how many times i cried and ask for his forgiveness,He knows how much i did it again.
YOU know everything right..

harini kak dba datang bawak kek.comel gile die.die kate ni kenduri doa selamt nak exam
sweet kan..
usrah berjaya gromm her to sacrifice to that length

potong kek

inilah kek nyew..(marah anuar hadi)..comei kan..

eventhough i know that she dont really know the existence my blog,,but i still insist to write this

kak dba, syukran jazilan for all the things that u did. sape kate kak dba tak pandai masak. at least better than me yang bukak api pun terkial-kial.hahaha.thanks for the care and the wish.and saya doakan cepat jodoh kak dba. tapi nanti tak best pulak sbb tak leh nak selalu lepak same2.
P/s: jangan lupe cite2 tbesar saya. insyaAllah kalau jadi..sampailah kad wangi2 tu.hahahaha

No comments:

Post a Comment